Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Splošni pogoji poslovanja spletne lekarne Soča

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne lekarna, ki jo upravlja Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije - Soča, Linhartova 51, 1000 Ljubljana, matična številka 5053919000, id. št. za DDV SI 73541346, TRR 01100 6030278088 pri Banka Slovenije, Ljubljana, vpisan v sodni register pod vložno številko 1/01386/00 pri Okrožnem sodišču v Ljubljani.

Splošni pogoji poslovanja spletne lekarne so sestavljeni v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, na podlagi priporočil GZS, mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in zakonom, ki ureja elektronsko poslovanje na trgu. Spletna lekarna je storitev, ki omogoča nakup zdravil brez recepta, medicinskih pripomočkov, kozmetičnih izdelkov, prehranskih dopolnil in drugih izdelkov prek spletne strani www.lekarna-soca.si ter rezervacijo medicinskih pripomočkov na naročilnico za medicinske pripomočke preko obrazca na povezavi /rezervacija-pripomockov.

Izrazi, ki se uporabljajo v splošnih pogojih poslovanja imajo naslednji pomen:

  • spletno lekarno upravlja Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije – Soča kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«),
  • registrirani uporabnik je oseba, ki izpolni registracijski obrazec in s tem pridobi geslo za vstop v spletno lekarno (v nadaljevanju uporabnik),
  • uporabnik, ki prek spletne lekarne naroči izdelke, ne da bi se registriral, je gost (v nadaljevanju gost),
  • kupec je oseba, ki v spletni lekarni zaključi nakup oziroma je rezerviral medicinski pripomoček,
  • obiskovalec je oseba, ki obišče spletno stran, pri tem pa ne opravi nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne lekarne, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ko kupec pritisne gumb »oddaj naročilo« odda naročilo in s tem postane naročilo veljavno in nepreklicno. Po oddaji naročila kupec prejme e-sporočilo o uspešni oddaji naročila. Če kupec izbere način plačila – bančno nakazilo, bo dobil s potrditvenim e-sporočilom tudi predračun s podatki za nakazilo. Veljavnost predračuna je 14 dni. Naročilo je plačano, ko kupec nakaže celotni znesek na račun ponudnika.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov,
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • ceno, ki mora biti jasno in nedvoumno določena, iz katere je razvidno, ali že vsebuje davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • strošek dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Kupoprodajna pogodba (nastane s potrditvijo naročila s strani ponudnika) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene, način plačila

Vse cene v spletni lekarni so v evrih (EUR) in vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene v spletni lekarni ne zajemajo stroškov dostave.
Objavljene cene v spletni lekarni veljajo v trenutku oddaje naročila, razen v primeru iz drugega odstavka te točke. Cene v spletni lekarni in v fizični lekarni Soča se lahko razlikujejo. Cene v spletni lekarni veljajo zgolj za naročila opravljena v spletni lekarni.

Ponudnik se trudi, da v spletni lekarni ne pride do napake. Če se popust zaradi kakršnegakoli razloga v končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora kupec ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek cene. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez popusta se šteje, da je konkludentno sprejel ceno iz končnega obračuna in ne more naknadno uveljavljati popusta. Ne glede na to določilo lahko ponudnik po lastni oceni kupcu povrne razliko v ceni oziroma mu izstavi dobropis, ki ga lahko uveljavi pri prihodnjih nakupih.

Narava spletnega poslovanja vključuje dinamiko, ki botruje tudi hitrim spremembam tako ponudbe kot tudi cene ponujenega blaga. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se tako lahko zgodi, da pride do spremembe cene pri dobavitelju in posledično v spletni lekarni med obdelavo naročila. Če se v tem času cena artikla spremeni, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, oziroma bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (kupec prejme elektronsko sporočilo »Naročilo sprejeto.«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in zavezujejo tako ponudnika kot kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu (Moj račun).

Ponudnik omogoča naslednje oblike plačila:

  • po povzetju,
  • nakazilo na račun upravitelja spletne lekarne po ponudbi/predračunu,
  • s plačilnimi karticami (Visa, MasterCard, Maestro).

Če kupec izbere plačilo po povzetju, Pošta Slovenije kupcu pri tej storitvi zaračuna stroške odkupnine skladno s cenikom pošte Slovenije.

Dostava

V primeru oddaje naročila do 12. ure v delovnih dneh od ponedeljka do petka bo blago, ki je na zalogi, odpremljeno preko Pošte Slovenije d.o.o. najkasneje v roku 3 delovnih dni od oddaje naročila. Pošta Slovenije d.o.o. praviloma dostavi v roku enega delovnega dne.

Dobavni rok za izdelke, ki niso na zalogi je praviloma 7-14 dni. V kolikor je dobavni rok daljši od 14 dni, je kupec o tem obveščen s povratnim e-sporočilom.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.

Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago v postavljenem roku, bo o tem obvestil kupca po telefonu ali elektronski pošti in v primeru predplačila vrnil s strani kupca nakazani znesek.

Če ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave s strani pogodbenega izvajalca dostave.

Izdelki se dostavijo na naslov, ki ga je kupec navedel ob registraciji ali naročilu. V primeru, da v času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.

Cenik dostave v Sloveniji:

Cena dostave v Sloveniji je 4,70 EUR z DDV. 

Kupci, ki kupijo izdelke (razen zdravil) v vrednosti nad 50 EUR imajo brezplačno dostavo. Zdravila se skladno z 21. členom Zakona o lekarniški dejavnosti ne vštevajo v vrednost nakupa za brezplačno dostavo. 

Vse cene vključujejo DDV.

Osebni prevzem blaga je možen od ponedeljka do petka od 7.30 do 19.00 ure v prostorih lekarne Soča na Linhartovi 51. Vsem kupcem Lekarne Soča je zagotovljeno brezplačno parkiranje. Za prevzem blaga morate predložiti potrditveno sporočilo z navedbo, da je naročilo pripravljeno za prevzem, ki ga prejmete po e-pošti.

Spletna lekarna dostavlja blago praviloma v Sloveniji. Možna je tudi dostava v tujino. Možnost dostave, dobavne roke in stroške v tujino lahko preverite po e-pošti: info@lekarna-soca.si.

Varstvo potrošnikov - reklamacijski postopek

Potrošnik v tem poglavju je tisti kupec (fizična oseba), ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake. Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudnika znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in oblik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane ali
  • če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Obvesti ga lahko po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da blago pregleda.

Potrošnik, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Zamenjava izdelka

Postopek zamenjave brez navedbe razloga je preprost. Izdelek lahko potrošnik zamenja v roku 14 dni od prevzema. Menjava je možna za izdelke, ki niso nošeni ali porabljeni. Zdravil ni možno zamenjati.

Izdelek je potrebno zapakirati v originalno embalažo in ga poslati na ponudnikov naslov Spletna Lekarna Soča, Linhartova 51, 1000 Ljubljana. Paketu je potrebno priložiti obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Obrazec je dosegljiv na naslednji povezavi: /vracilo-izdelkov/. Pomembno je, da na obrazec potrošnik oz. kupec poleg svojih podatkov vpiše, kateri drug izdelek želi. Naročeni izdelek bo poslan v najkrajšem možnem času.

Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledu uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega izdelka krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v roku 14 dni od prevzema naročenega blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev. Odstopa ni mogoče uveljavljati pri pogodbi za zdravila in pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat. Izdelek, ki ga potrošnik vrača zaradi odstopa od pogodbe, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledu uporabe.

V predpisanem roku 14 dni je kupec dolžan ponudnika obvestiti po elektronski pošti info@lekarna-soca.si, da odstopa od pogodbe. Po najavi odstopa od pogodbe začne teči 14 dnevni rok, v katerem je potrebno izdelek vrniti. Paketu z vrnjenim izdelkom je potrebno priložiti obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazcu, ki ga lahko prenesete na naslovu : /vracilo-izdelkov/, je potrebno vpisati tudi številko transakcijskega računa kupca, na katerega bo ponudnik v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe nakazal kupnino. Paket je potrebno vrniti na naslov: Lekarna Soča, Linhartova 51, 1000 Ljubljana. Vrnitev plačila ponudnik zadrži do prejema vrnjenega blaga. Strošek pošiljanja izdelka krije kupec. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

Garancija in uveljavljanje reklamacij

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan, kupec lahko kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Kupec lahko sporoči svojo reklamacijo na e-naslov: info@lekarna-soca.si, kjer bo dobil ažurne informacije, kako bo njegova reklamacija v najkrajšem času rešena.

Odgovornost

Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije - Soča ni odgovoren za posledice, ki nastanejo zaradi uporabe izdelkov, ki niso v skladu z navodili za uporabo za naročene izdelke.

Vsi podatki na spletnih straneh spletn lekarne Soča so uporabni zgolj kot vir splošnih informacij in niso nadomestilo za posvet z zdravnikom ali farmacevtom.

Pred uporabo natančno preberite navodila! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom!

Ponudnik ne odgovarja za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna lekarna (npr. izpad delovanja medmrežja).

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira ali bi lahko izvirala iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Odgovorna oseba za izdajo zdravil prek medmrežja je mag. Melita Dolenšek, telefon: 01 / 4758 418.

Kontaktni podatki minstrstva pristojnega za zdravje so naslednji: Štefanova ulica 5, 1000 Ljubljana, telefon: 01/4786001

Zagotavljanje farmacevtske skrbi

Za izdajo izdelkov v spletni lekarni skrbijo magistri farmacije, farmacevtski tehniki, diplomirani inženirji ortotike in protetike in diplomirani delovni terapevt. V primeru kontraindikacij med naročenimi izdelki o tem kupca obvestimo. Dodatne informacije o izdelkih, ki jih je mogoče kupiti v spletni lekarni, lahko uporabnik dobi po telefonu ali po elektronski pošti.

V skladu s prvim odstavkom 60. člena Pravilnika o razvrščanju, predpisovanju in izdaji zdravil za uporabo v humani medicini je za eno fizično osebo največja možna naročena in izdana količina zdravila 3 pakiranja z manjšim številom enot oziroma eno pakiranje z večjim številom enot.

Lekarna upošteva pri svojem poslovanju Kodeks lekarniške deontologije in Pravila dobre lekarniške prakse.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh se trudi tudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je v poglavju o varstvu potrošnikov – reklamacijski postopek.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) ponudnik kupce obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, V skladu s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: http://ec.europa.eu/odr .

Vklopi razum, zahtevaj račun!

Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije – Soča posluje v skladu z ZdavPR.

Račun boste prejeli skupaj z izdelkom v fizični obliki ob odpošiljanju izdelka.

Če se kupec ne strinja s splošnimi pogoji, ne more opraviti nakupa.

Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne lekarne, lahko naročilo zavrne.

Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Ljubljana, september 2019

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!